arrow-rightgooglepluslinkedinprinticonscroll-to-topsharearrow-leftslide-right

Herregud – jobb i VG!!!! :D

Da er det endelig på tide å fortelle dere litt mer om hva jeg skal gjøre fremover. Som tidligere nevnt har jeg jo sluttet i den ene jobben min, og for å presisere betyr dette at jeg fra 01.07 ikke lenger komme til å jobbe som personlig trener. Dette har vært en jobb som hittil har gitt meg utrolig mye, men samtidig kjenner jeg på både kropp og sjel at tiden er inne for å gå litt videre. Det jeg liker best med yrket jeg er i er tross alt å motivere, formidle informasjon og veilede andre mot en bedre hverdag, men da helst i større grupper om gangen! I løpet av våren og sommeren vil jeg derfor trappe kraftig ned på antall PT-timer, men samtidig gjøre det mulig å melde seg på ulike kurs, bootcamps og foredrag. Jeg gleder meg!! 😀 6L7A1193 6L7A1769
F
oto: Stine S. Nundal

I tillegg er det vel verdt å nevne at jeg fra og med i dag også er å finne i VG vektklubb sitt ekspertpanel!! Jeg har hatt lyst til å dele denne nyheten med dere siden før påske, men formalitetene må jo gå sin gang før det er innafor å splurge en slik nyhet utover det store internettet. Og endelig er tiden inne!! 😀 Jeg gleder meg som et lite barn til å få artikler publisert både i papirutgavene og på nett, og den aller første finner du allerede på søndag.

Med andre ord: Det skjer mye spennende om dagen, og jeg gleder meg virkelig til å se hva det fører med seg 🙂

Håper du har en strålende dag!

//Camilla

18 svar til “Herregud – jobb i VG!!!! :D”

  1. Jenny sier:

    Å så gøy Camilla!! Jeg har jo allerede merket deg på vektklubben allerede. Velfortjent 😀

    Føler det er litt dumt å komme med et spørsmål på et sånt innlegg, men jeg må bare..Fordi jeg kom inn hit akkurat nå for å spørre om du hadde peiling før jeg i det hele tatt så dette på bloglovin..

    Jeg begynte etter nyttår å trene styrke fem ganger i uken. Det er to dager mer enn jeg har vært vant med før, og jeg merker jeg blir mer sliten. For første gang gikk vekten opp 1-2 kilo etter start med styrketrening. Tenkte det bare var vann eller noe. Nå, i april, veier jeg 3 kilo mer, og litt mer enn jeg er komfortabel med. Jeg ser jo at kroppen min har strammet seg opp og ser i bunn og grunn bedre ut, MEN jeg er JENTE vettu, og jeg ser muligens litt ekstra fett på mage blant annet, og vekten (selvfølgelig) gir meg litt dårlig magefølelse om den vektoppgangen er bare eller ikke.

    Greia er at målene mine er de samme omtrent, litt pluss minus. Har alltid trodd cm burde gå ned og vekten muligens opp, men jeg har jo gått opp i vekt og stått ca stille på målene mine.

    Er dette positiv fremgang, eller burde jeg gjøre noe for å slippe å få mer fett på kroppen? Blir usikker og ironisk nok MER usikker pga vektoppgangen. Jeg som håpet på jeg skulle bli strammere og «finere» til sommeren, uten å skjule det med fettlag. Jeg er 167 og veier nå 61 kilo, ikke akkurat overvektig altså. Spiser også sunt med masse proteiner, og enkelte dager mindre sunt 😉

  2. Sara W sier:

    Gratulerer så mye med jobb i VG! 🙂

  3. Nora sier:

    Gratulerer! Du har sikkert hørt om denne boka: http://www.pax.no/alle-kan-trene.5679198-331609.html
    Her står forskning om alt som er bra med fysisk aktivitet! 🙂

  4. Frøydis sier:

    Gratulerer så mye, og lykke til 😀

  5. Geir sier:

    Vekt/fett handler om mat og kalorier. Trening strammer opp og bygger muskler.

    Skal du gå ned i KG må du ned på kalorier. Det går fint an å være veldig trent men samtidig overvektig om du spiser mer enn du forbrenner.

  6. Nora sier:

    Muskler veier mer enn fett. Det er jo kjempeflott at du har blitt strammere, men syns fem styrke treninger i uka høres ekstremt ut…

  7. Åse sier:

    Så GØY! Og fortjent! Du har så mye positivt å bidra med, så dette blir bra. Lykke til!

  8. Lene sier:

    Gratulerer med jobb i VG, Camilla! Høres ut som dette er en stilling hvor du kan spre enda mer motivasjon og inspirasjon ut til folket; det blir spennende å følge med videre! Masse lykke til ?

  9. Tusen takk, Jenny!! 😀 Og du? Det er aldri feil å stille et spørsmål 😉

    Først og fremst så tenker jeg at du bør vurdere om 5 ganger i uken er for mye, eller om det er noe som gir deg mer overskudd og glede i hverdagen? Man kan helt fint trene så mye, men samtidig bør man kanskje ikke gjøre det dersom man ender opp med å være mer sliten, er du med på tanken?

    Jeg skjønner ekstremt godt hva du mener, men med tanke på at du er såpass lett i forhold til høyden din ville jeg nok ikke anbefalt deg å gå ned i vekt, men heller forsøke å stabilisere vekten der den er nå og fortsette med styrketreningen! At du har gått opp hittil er ikke så rart – du har lagt på deg mye muskler og hadde en relativt lav kroppsvekt fra før. Med andre ord vil jeg se på det som en veldig god fremgang, og fremover fokusert på å stabilisere vekten, men fortsette å trene styrke! 😀 Lykke til!

  10. Tusen takk for det! 😀

  11. Tusen, tusen takk!! 😀

  12. 5 ganger i uken fungerer utmerket for noen, og mindre bra for andre. Hva som er ekstremt og ikke må ses ut i fra arbeidsmengde, familiesituasjon, treningserfaring og ikke minst hvordan treningen er lagt opp. Trener man smart, har bygd opp en høy toleranse, er flink til å hvile, sove og har mye fritid kan man fint trene styrke et tosifret antall ganger i uken.

  13. Tusen tusen takk! 😀

  14. Så hyggelig, Lene! Tusen takk 😀

  15. Jenny sier:

    Takk for svar 😀 Det hjalp! Er helt med på det med «bra sliten» eller bare sliten.

    Grunnen til at jeg trener styrke 5 dager i uka er fordi jeg har flyttet sammen med kjæresten, og han gjør det.. og vi trener sammen. Han er så idiot at han enkelte dager trener vektløfting på kvelden i tillegg til styrketrening på morgenen, men ja.. Tanken om at det kanskje er en dag for mye har streifet meg, så jeg får se det ann og kanskje sette opp et program som går utover 3-4 dager muligens 🙂

    Men da skal jeg tvinge hodet til å tenke at dette er muskler og positiv fremgang fremfor å bli blind på vektoppgang. Hater at jeg er som jenter flest og trenger bekreftelse, but I needed it!

    Ha en super torsdag og helg når den tid kommer Camilla. Du er awesome <3

  16. Ingeborg sier:

    Gratulerer med ny jobb Camilla. ?

oppskrifter

Buddhabowl

oppskrifter

Brokkolicouscous

oppskrifter

Mangoremser

oppskrifter

Vegetarbolognese

oppskrifter

Mangosmoothie

oppskrifter spis

Pepperkakefudge med Sukrin

oppskrifter spis

Favaffel

oppskrifter spis

Brokkolipuré

oppskrifter spis

Jordskokksuppe

oppskrifter spis

Oppskriftsonsdag: eplechips!

oppskrifter spis

Grove bananpannekaker!

blogg

MAGASIN!

oppskrifter spis

Salat på boks!

oppskrifter spis

Den perfekte kveldskosen!

blogg

Embed

oppskrifter spis

Quiche Lorraine(-tzen) !

blogg oppskrifter spis

Pizza, Bangkok og fremtidsplaner!

blogg

Ny favoritt!

oppskrifter spis

Sukkerfrie kanelsnurrer!

oppskrifter spis

Den perfekte frokosten?

blogg

Feminist?

blogg oppskrifter spis

Den perfekte frappén !

tren

Hold kjeft

oppskrifter spis

Min favorittfrokost!

blogg

VÅKN OPP!!

blogg

Jeg sa ja!

blogg

Det gikk!

oppskrifter spis

Vegedagbok: dag 3

blogg oppskrifter spis

Proteinrik kikertepizza! (vegetar)

oppskrifter spis

Vegetardagboken: mandag

blogg tren

Fremsiden av VG!

kurs tren

Jentedagen 2016

oppskrifter spis

Bananbrød med sjokolade!

oppskrifter spis

Tips til mat på farten!

oppskrifter spis

Jeg sprekker av stolthet!

oppskrifter spis

Sunn søndagskos!

blogg

Ukens video!

oppskrifter spis

Lunsjtips og møte med TV 2!

blogg

Ukens video!

blogg tren

En perfekt lørdag!

oppskrifter spis

Søtpotetlasagne!

oppskrifter spis

Tør du å slenge deg med?

oppskrifter spis

Av og til trenger jeg dette!

tren

BOOTCAMP!

oppskrifter spis

Disse må du bare smake!

oppskrifter spis

Sukkerfri søndagsnacks!

oppskrifter spis

Sukkerfrie sjokoladebomber!

blogg tren

En helt magisk helg

oppskrifter spis

En liten smak av julen

blogg

Helt vanlig!

blogg

Bullshit.

oppskrifter spis

Morningbliss

oppskrifter spis

Proteinrike havrerundstykker

blogg

Dødens dag

blogg

Bare på TV

blogg

Morgenstund

blogg

Dett i desa

blogg oppskrifter spis

Parkdag

oppskrifter spis

Rømmegrøt til frokost?

blogg oppskrifter spis

Iskafffe i en fei!

blogg

God morgen!

oppskrifter spis

Pasta bolognese…

blogg oppskrifter spis tren

Har du prøvd denne etter trening?

oppskrifter spis

Sugarfree Saturday!

blogg oppskrifter spis

Onsdagskebab!

oppskrifter spis

Proteinrike vafler!

blogg oppskrifter spis tren

Gårdagens treningsøkt og hjemmelaget musli!

blogg oppskrifter spis

Proteinrik smoothie uten pulver!

blogg oppskrifter spis

Sukker- og glutenfri ostekake!

blogg oppskrifter spis

5 søte og sukkerfrie fristelser!

blogg oppskrifter spis

Hvordan spise sunt i sommer?

blogg oppskrifter spis

Sjokoladebefengt frokostshake

blogg

Morgenstund

blogg

Lørdagsmagi

blogg

Triathlon?

blogg

Sommer !

blogg

Flink pike

blogg tren

Rumpebonanza!

blogg

For stor?

blogg

Pizzakveld

blogg

God fredag!

Blogglisten hits