arrow-rightgooglepluslinkedinprinticonscroll-to-topsharearrow-leftslide-right

Herregud – jobb i VG!!!! :D

Da er det endelig på tide å fortelle dere litt mer om hva jeg skal gjøre fremover. Som tidligere nevnt har jeg jo sluttet i den ene jobben min, og for å presisere betyr dette at jeg fra 01.07 ikke lenger komme til å jobbe som personlig trener. Dette har vært en jobb som hittil har gitt meg utrolig mye, men samtidig kjenner jeg på både kropp og sjel at tiden er inne for å gå litt videre. Det jeg liker best med yrket jeg er i er tross alt å motivere, formidle informasjon og veilede andre mot en bedre hverdag, men da helst i større grupper om gangen! I løpet av våren og sommeren vil jeg derfor trappe kraftig ned på antall PT-timer, men samtidig gjøre det mulig å melde seg på ulike kurs, bootcamps og foredrag. Jeg gleder meg!! 😀 6L7A1193 6L7A1769
F
oto: Stine S. Nundal

I tillegg er det vel verdt å nevne at jeg fra og med i dag også er å finne i VG vektklubb sitt ekspertpanel!! Jeg har hatt lyst til å dele denne nyheten med dere siden før påske, men formalitetene må jo gå sin gang før det er innafor å splurge en slik nyhet utover det store internettet. Og endelig er tiden inne!! 😀 Jeg gleder meg som et lite barn til å få artikler publisert både i papirutgavene og på nett, og den aller første finner du allerede på søndag.

Med andre ord: Det skjer mye spennende om dagen, og jeg gleder meg virkelig til å se hva det fører med seg 🙂

Håper du har en strålende dag!

//Camilla

18 svar til “Herregud – jobb i VG!!!! :D”

  1. Jenny sier:

    Å så gøy Camilla!! Jeg har jo allerede merket deg på vektklubben allerede. Velfortjent 😀

    Føler det er litt dumt å komme med et spørsmål på et sånt innlegg, men jeg må bare..Fordi jeg kom inn hit akkurat nå for å spørre om du hadde peiling før jeg i det hele tatt så dette på bloglovin..

    Jeg begynte etter nyttår å trene styrke fem ganger i uken. Det er to dager mer enn jeg har vært vant med før, og jeg merker jeg blir mer sliten. For første gang gikk vekten opp 1-2 kilo etter start med styrketrening. Tenkte det bare var vann eller noe. Nå, i april, veier jeg 3 kilo mer, og litt mer enn jeg er komfortabel med. Jeg ser jo at kroppen min har strammet seg opp og ser i bunn og grunn bedre ut, MEN jeg er JENTE vettu, og jeg ser muligens litt ekstra fett på mage blant annet, og vekten (selvfølgelig) gir meg litt dårlig magefølelse om den vektoppgangen er bare eller ikke.

    Greia er at målene mine er de samme omtrent, litt pluss minus. Har alltid trodd cm burde gå ned og vekten muligens opp, men jeg har jo gått opp i vekt og stått ca stille på målene mine.

    Er dette positiv fremgang, eller burde jeg gjøre noe for å slippe å få mer fett på kroppen? Blir usikker og ironisk nok MER usikker pga vektoppgangen. Jeg som håpet på jeg skulle bli strammere og «finere» til sommeren, uten å skjule det med fettlag. Jeg er 167 og veier nå 61 kilo, ikke akkurat overvektig altså. Spiser også sunt med masse proteiner, og enkelte dager mindre sunt 😉

  2. Sara W sier:

    Gratulerer så mye med jobb i VG! 🙂

  3. Nora sier:

    Gratulerer! Du har sikkert hørt om denne boka: http://www.pax.no/alle-kan-trene.5679198-331609.html
    Her står forskning om alt som er bra med fysisk aktivitet! 🙂

  4. Frøydis sier:

    Gratulerer så mye, og lykke til 😀

  5. Geir sier:

    Vekt/fett handler om mat og kalorier. Trening strammer opp og bygger muskler.

    Skal du gå ned i KG må du ned på kalorier. Det går fint an å være veldig trent men samtidig overvektig om du spiser mer enn du forbrenner.

  6. Nora sier:

    Muskler veier mer enn fett. Det er jo kjempeflott at du har blitt strammere, men syns fem styrke treninger i uka høres ekstremt ut…

  7. Åse sier:

    Så GØY! Og fortjent! Du har så mye positivt å bidra med, så dette blir bra. Lykke til!

  8. Lene sier:

    Gratulerer med jobb i VG, Camilla! Høres ut som dette er en stilling hvor du kan spre enda mer motivasjon og inspirasjon ut til folket; det blir spennende å følge med videre! Masse lykke til ?

  9. Tusen takk, Jenny!! 😀 Og du? Det er aldri feil å stille et spørsmål 😉

    Først og fremst så tenker jeg at du bør vurdere om 5 ganger i uken er for mye, eller om det er noe som gir deg mer overskudd og glede i hverdagen? Man kan helt fint trene så mye, men samtidig bør man kanskje ikke gjøre det dersom man ender opp med å være mer sliten, er du med på tanken?

    Jeg skjønner ekstremt godt hva du mener, men med tanke på at du er såpass lett i forhold til høyden din ville jeg nok ikke anbefalt deg å gå ned i vekt, men heller forsøke å stabilisere vekten der den er nå og fortsette med styrketreningen! At du har gått opp hittil er ikke så rart – du har lagt på deg mye muskler og hadde en relativt lav kroppsvekt fra før. Med andre ord vil jeg se på det som en veldig god fremgang, og fremover fokusert på å stabilisere vekten, men fortsette å trene styrke! 😀 Lykke til!

  10. Tusen takk for det! 😀

  11. Tusen, tusen takk!! 😀

  12. 5 ganger i uken fungerer utmerket for noen, og mindre bra for andre. Hva som er ekstremt og ikke må ses ut i fra arbeidsmengde, familiesituasjon, treningserfaring og ikke minst hvordan treningen er lagt opp. Trener man smart, har bygd opp en høy toleranse, er flink til å hvile, sove og har mye fritid kan man fint trene styrke et tosifret antall ganger i uken.

  13. Tusen tusen takk! 😀

  14. Så hyggelig, Lene! Tusen takk 😀

  15. Jenny sier:

    Takk for svar 😀 Det hjalp! Er helt med på det med «bra sliten» eller bare sliten.

    Grunnen til at jeg trener styrke 5 dager i uka er fordi jeg har flyttet sammen med kjæresten, og han gjør det.. og vi trener sammen. Han er så idiot at han enkelte dager trener vektløfting på kvelden i tillegg til styrketrening på morgenen, men ja.. Tanken om at det kanskje er en dag for mye har streifet meg, så jeg får se det ann og kanskje sette opp et program som går utover 3-4 dager muligens 🙂

    Men da skal jeg tvinge hodet til å tenke at dette er muskler og positiv fremgang fremfor å bli blind på vektoppgang. Hater at jeg er som jenter flest og trenger bekreftelse, but I needed it!

    Ha en super torsdag og helg når den tid kommer Camilla. Du er awesome <3

  16. Ingeborg sier:

    Gratulerer med ny jobb Camilla. ?

oppskrifter

Brokkolipuré

livsstilsendring trening

Kan du gi meg litt motivasjon?

oppskrifter

Jordskokksuppe

mental-helse trening

Bevegelse for kropp og sinn

trening

Yoga i senga

livsstilsendring

MAGASIN!

livsstilsendring

Livsstilsendring – del 1

trening

Leserspørsmål

oppskrifter

Salat på boks!

kosthold oppskrifter

Jeg vil gi deg et oppskriftshefte!

blogg

Embed

hverdag kosthold trening

En varig livsstilsendring – uke 4

kosthold tanker trening

En varig livsstilsendring – uke 2!

hverdag kosthold trening

En varig livsstilsendring – uke 1 !

blogg tanker

Jeg vil føle meg bra!

blogg hverdag oppskrifter

Pizza, Bangkok og fremtidsplaner!

blogg tanker

Jeg blir så lei meg!

blogg

Ny favoritt!

blogg trening

Dagens marerittøkt!

kosthold oppskrifter

Den perfekte frokosten?

blogg

Feminist?

kosthold tanker

Jeg blir så forbanna lei.

blogg hverdag

Et liv ute av vater

hverdag tanker

En forandring må til

hverdag tanker trening

DETTE var helt latterlig morsomt!!

blogg tanker

Tar livet helt med ro

blogg oppskrifter

Den perfekte frappén !

tanker trening

Hold kjeft

kosthold oppskrifter

Min favorittfrokost!

blogg

VÅKN OPP!!

hverdag

Jeg sa ja!

blogg

Det gikk!

blogg trening

Dagens økt på rumpa!

oppskrifter

Vegedagbok: dag 3

hverdag oppskrifter

Vegetardagboken: mandag

blogg hverdag trening

Fremsiden av VG!

kurs trening

Jentedagen 2016

tanker trening

Hvorfor trener jeg?

blogg hverdag kosthold

Hør meg på radio i dag!

blogg hverdag

For en HERLIG dag!!

hverdag oppskrifter

Tips til mat på farten!

hverdag oppskrifter

Jeg sprekker av stolthet!

oppskrifter

Sunn søndagskos!

blogg

Ukens video!

hverdag oppskrifter

Lunsjtips og møte med TV 2!

blogg

Ukens video!

blogg trening

En perfekt lørdag!

oppskrifter

Søtpotetlasagne!

hverdag kosthold oppskrifter

Tør du å slenge deg med?

blogg hverdag

Endelig reiser vi!

kosthold tanker

5 tips til mat på farten!

hverdag oppskrifter

Av og til trenger jeg dette!

trening

BOOTCAMP!

hverdag kosthold tanker trening

Slik kommer du i form i 2016!

trening

Ny bootcamp!

blogg tanker

Er du en overspiser?

blogg hverdag

Plutselig ble alt klart!

blogg trening

En helt magisk helg

blogg trening

Ny øvelse: rumpepump!

kosthold oppskrifter

En liten smak av julen

blogg

Helt vanlig!

blogg

Bullshit.

kosthold oppskrifter

Morningbliss

blogg hverdag

3 år med min kjære!

hverdag trening

Må man alltid trene hardt?

blogg hverdag

Følger du meg på snap?

hverdag kosthold trening

Veien mot en sunnere livsstil – del 5

hverdag

Dødens dag

hverdag

Bare på TV

hverdag oppskrifter

Proteinpannekaker uten pulver!

blogg

Morgenstund

blogg

Dett i desa

trening

Booty blaster

blogg hverdag oppskrifter

Parkdag

hverdag kosthold trening

Veien mot en sunnere livsstil – del 2

blogg oppskrifter

Iskafffe i en fei!

blogg

God morgen!

oppskrifter

Pasta bolognese…

blogg oppskrifter trening

Har du prøvd denne etter trening?

hverdag oppskrifter

Sugarfree Saturday!

hverdag

God morgen :)

blogg oppskrifter

Onsdagskebab!

blogg hverdag

Coffee in the morning…

oppskrifter

Proteinrike vafler!

blogg hverdag oppskrifter trening

Gårdagens treningsøkt og hjemmelaget musli!

blogg kosthold oppskrifter

Sugarfree Saturday – iskrem og sjokolade!

blogg hverdag trening

Musikk som motiverer!

blogg hverdag oppskrifter

Proteinrik smoothie uten pulver!

blogg hverdag oppskrifter

Sukker- og glutenfri ostekake!

blogg kosthold oppskrifter

5 søte og sukkerfrie fristelser!

blogg kosthold oppskrifter

Hvordan spise sunt i sommer?

blogg hverdag kosthold oppskrifter

Sjokoladebefengt frokostshake

blogg hverdag trening

Hverdagsaktivitet og jentekveld

blogg hverdag

Når du minst venter det

blogg hverdag

Morgenstund

blogg

Lørdagsmagi

blogg

Triathlon?

hverdag kosthold tanker

Sol, sommer og gode valg

blogg hverdag kosthold

Potetsalat og spontantur

blogg

Sommer !

blogg hverdag tanker

Flink pike

kosthold

Fredagsburger !

blogg hverdag kosthold

Dark chocolate smoothie

blogg trening

Rumpebonanza!

kosthold

Burger delight

blogg hverdag

Ny uke, nye muligheter

trening ukategorisert

Hjemmetrening

hverdag kosthold ukategorisert

Proteinrike, sukkerfrie muffins!

ukategorisert

Prokrastinering, sa du?

ukategorisert

Om det å være seg selv

kosthold ukategorisert

Hva spiser jeg i løpet av en dag?

kosthold tanker

17. mai er vi så glad i…

blogg hverdag

Flower printed tights

blogg tanker

For stor?

trening ukategorisert

Dagens utfordring

hverdag tanker

It´s my birthday..

ukategorisert

Endelig søndag..

ukategorisert

Pizzakveld

tanker

God fredag!

Blogglisten hits